روزی که گذشت یک روز بی احساس بود. هیچ احساسی به من رخنه نکرد جز خستگی . ولی هیچ خوابی هم نبود . یک حالت غریب و لعنتی داشتم . اصلا نه اینطور بگم هیچ حسی نداشتم هیچ بودم مثل یک دید وسیع . زلال و بی رنگو بدون ماده . یک محیط بی رنگ که نور سفید و یکنواختی روشنش کرده . دیروز روز عجیبی بود . حس یک احمق رو داشتم .
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 5:38
دلم میخواد دنیا دنیای من باشه . یک روز آرامش و خواب و خواب و خواب .... و عشق و عشق و عشق ....
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 5:38
میخواهم آزاد باشم . دنبال یک کلنجار درست و حسابی ام . میخواهم سرم را درد بیاورم به خودم سختی دهم . خسته شوم و سرانجام به ته خط برسم ... ولی باز هم خودزنی کنم ، بیدار بمانم برای همیشه و سرم را بخاطر این چیزها به درد بیاورم ...شاید کمی دلم آرام گیرد
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:28
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 0:59
میلادت مبارک ای منجی من .
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1396 ساعت: 0:59
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:59
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:59
خسته میمانم خسته . آنقدر خسته که کار ها میرود پی فردا.کار را میگویی فراری شده ام ازش ، مثل ماشین فراری.از زندگی خودم هم فراری شده ام. دو روز را مفت تلف کردم . نمیدانم چه مالوخولیایی به تنم افتاده که حوصله هیچ کاری جز بازی با گوشی برایم سرگرم کننده نیست.در کنارش مثلا امتحان هم دارم . مثلا باید بروم نمایشگاه کتاب . چه وقت برای خواندنم میماند.به نظرم بجای این دو روز دو شب بیداری برایم کافی باشد . خدا به خیر بگذراند این ۱۰ روز را .
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:59
کاش امشبم آن شمع طرب میآمد
وین روز مفارقت به شب میآمد
آن لب که چو جان ماست دور از لب ماست
ای کاش که جانِ ما به لب میآمد
#رهی_معیری
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:59
ما را در سایت چشمان سبزش رو به چشم من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:59